گزارش خبرگزاري فرانسه: گل گم‌شده ازبكستان و لزوم استفاده از فن‌آوري خط دروازه
 
داوری فوتبال
جدیدترین اخبار داوری فوتبال ایران وجهان

 گلي كه ازبسكتان به ايران زد و داور ژاپني آن را ناديده گرفت ممكن است باعث افزايش انگيزه‌هاي فيفا براي به كار گيري فن‌آوري خط دروازه شود. 

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، خبرگزاري فرانسه در گزارشي به مسابقه دو تيم ايران و ازبكستان در مرحله انتخابي جام جهاني 2014 برزيل اشاره كرد و نوشت: در تاشكند، ييشي نيشيمورا داور ژاپني آنچه را كه يك گل واضح براي ازبكستان به نظر مي‌رسيد، ناديده گرفت تا ايران بتواند در وقت‌هاي تلف‌شده بازي را با نتيجه يك بر صفر به سود خود به پايان برساند. 

در حالي كه نيم ساعت از نيمه دوم مسابقه گذشته بود، شوت اوديل احمدوف كه از فاصله نزديك به سمت دروازه ايران شليك شد، پس از عبور از خط توسط سيد جلال حسيني مدافع ايران برگشت داده شد. در تصاوير تلويزيوني حتي به نظر مي‌رسيد كه حسيني از دستان خود استفاده كرده است. 

نيشيمورا و كمك‌هاي او اين صحنه را نديدند. اين واقعه جديدترين اتفاق از اين نوع وقايع است كه باعث شده فيفا در بازي دوستانه انگليس و بلژيك در روز شنبه، فن‌آوري خط دروازه را مورد آزمايش قرار دهد. 

پس از آن محمدرضا خلعتبري مهاجم ايران در دقيقه 94 در آخرين شوتي كه به سمت دروازه‌ها زده شد موفق شد دروازه ازبكستان را باز كند تا اين مسابقه پايان فاجعه‌باري براي تيم فوتبال ازبكستان داشته باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان داوری فوتبال و آدرس davaraneparsi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان